آموزشی

کاربرد تکنولوژی پلارلایت سالیوا Polarlite چیست ؟

تکنولوژی پلارلایت سالیوا Polarlite

کاربرد تکنولوژی پلارلایت سالیوا Polarlite چیست ؟ معمولا کوهنوردان مایلند نیروی عناصر طبیعت را احساس کنند و در عین حال در جست و جوی راهکاری برای محافظت از خود در برابر این عناصر هستند. به همین دلیل است که پشم گوسفند، گزینه مناسبی برای پوشاک کوهنوردی است و عایق خوبی برای حفظ گرمای هسته بدن است و همچنین کمک می کند که رطوب حاصل از عرق، آسانتر و در کوتاه ترین زمان از سطح بدن دور شده و از این طریق، مانع از سرد شدن بیش از حد بدن شود.

محصولاتی که از این تکنولوژی برخوردارند، بسیار سبک بوده و دارای قابلیت خشک شدن سریع می باشند و می توان این محصولات را در اندازه کوچک فشرده سازی ( پک ) کرد. برند سالیوا، با استفاده از میکروفیبرهای مصنوعی خود، پشم پلارلایت بسیار با کیفیتی را بهبود بخشیده است.

همچنین، بر اساس سیستم بادی مپینگ ( Body Mapping )، محصولات تکنولوژی پلارلایت سالیوا Polarlite در وزن های متفاوی تولید شده و گرمایش، به صورت هوشمندانه، تنها در جاهایی صورت می گیرد که نیاز بیشتری برای گرم شدن دارند. از تکنولوژی پلارلایت در تولید ژاکت های پشمی، بیس لایرها و اوت لایرهای سخت تر استفاده می شود.

کبود اسپرت همواره حامی کوهنوردان بوده و شما می توانید محصولات کمپانی سالیوا را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین ما که نمایندگی این شرکت می باشد تهیه نمایید. فروشگاه لوازم کوهنوردی کبود اسپرت با مشاوره های تخصصی آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *