آموزشی

آشنایی با برند کمپردل

آشنایی با برند کمپردل

۱۹۲۲) تاسیس شرکت

در سال ۱۹۲۲ شرکت اتریشی کمپردل در شهر وین کار خود را با تولید عصای پیاده روی، عصای اسکی و چوب بیلیارد از چوب درخت فندق آغاز کرد.آشنایی با برند کمپردل

در آن زمان استفاده از عصای کوهنوردی و اسکی رواج چندانی نداشت اما دیری نپایید که این رویه تغییر کرده و شرکت کمپردل در سال ۱۹۲۸ از شرکتی کوچک به مجموعه ای با بیش از ۵۰ کارمند توسعه پیدا کرد. پس از گذشت اندک زمانی، کمپردل بعنوان شرکت پیشرو در زمینه تولید عصای اسکی و پیاده روی در سطح جهان شناخته شد

۱۹۳۹) تولید اولین عصا از چوب بامبو

در سال ۱۹۳۹ اولین عصای تولید شده از چوب بامبو توسط کمپردل وارد بازار شده و پس از استقبال مشتریان بطور گسترده جایگزین عصا های تولید شده از چوب فندق گردید.

پس از جنگ جهانی دوم

پس از جنگ جهانی دوم دیدگاه عموم نسبت به نحوه گذراندن اوقات فراغت تغییر کرده و ورزش و فعالیت های بیرون از منزل نزد مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار گردید. به لطف رونق اقتصادی در آن سالها مردم وقت و پول کافی برای گردش را داشتند. کمپردل نیز توانست از این موقعیت بخوبی بهره مند شده و جایگاه خود را بعنوان انتخاب برتر تثبیت کند.
در سال ۱۹۴۸ نیز اولین باتوم های فلزی توسط کمپردل تولید و به بازار عرضه گردید.

۱۹۵۶) قهرمان المپیک اسکی

تونی سیلر، قهرمان بزرگ اسکی در المپیک زمستانه کورتینا ایتالیا توانست مدال طلا در رشته های سرعت، جاینت اسلالوم و اسلالوم را با استفاده از باتوم های اسکی استیل کمپردل به دست آورد. او در تمام مدت زندگی خود رابطه نزدیکی با کمپردل داشت.

۱۹۷۰) بیش از ۱۵۰٫۰۰۰ جفت عصا

تولید محصولات کمپردل همواره رو به افزایش بود تا حدی که در سال ۱۹۷۰ برای نخستین بار توانست به رکورد تولید بیش از ۱۵۰٫۰۰۰ جفت باتوم در سال دست یابد. در این سال ها عصا های آلومینیومی سبک وزن در میان ورزشکاران بسیار محبوب شده و جایگزین عصاهای چوبی و استیل شد.

۱۹۷۶) بازی های المپیک زمستانه

داستان موفقیت اتریشی ها همچنان ادامه داشت. فرانتس کلامر مدال طلای مسابقات سرعت در المپیک زمستانه ۱۹۷۶ اینسبروک را درحالی که عصاهای اسکی کمپردل را در دست داشت برنده شد. با برنده شدن در ۲۵ مسابقه سرعت، کلامر بعنوان موفق ترین اسکی باز رشته سرعت در تاریخ مسابقات جام جهانی اسکی شناخته می شود.

دهه ۸۰) کمپردل در مسیر پیشرفت

این سالها، سالهای ایروبیک و رقص بریک، استیفی گراف و بوریس بکر، مایکل جکسون و ننا، کراوات های چرمی، پیراهن های مش و جنبش های علیه قدرت های هسته ای و چرنوبیل بود. کمپردل برندی مدرن و نوآور است و مشتریان عاشق باتوم های بلند و پرفروش آن بودند. با این حال کمپردل تکنولوژی را نادیده نگرفته و تیم آنها برای توسعه محصولات به سختی تلاش می کرد. عصاهای تلسکوپی تولید شد و تحقیقاتی نیز در راستای توسعه عملکرد آن انجام پذیرفت. مواد جدید و تکنیک های خلاقانه ای مورد آزمایش قرار گرفت. نخستین عصای آنتی شوک دار کمپردل در روزنامه ها بعنوان گجتی برجسته مورد تمجید قرار گرفت.آشنایی با برند کمپردل

۱۹۸۰) المپیک زمستانه دریاچه پلاسید

آنماری موزرپرول به همراه مدال طلایی که با همراه داشتن عصای اسکی کمپردل از بازی های المپیک زمستانه ۱۹۸۰ در دریاچه پلاسید کسب نمود به خانه بازگشت. همچنین در دهه های ۶۰ و ۷۰ کمپردل تامین کننده انحصاری عصاهای اسکی اتریشی ها بود.

۱۹۸۳) خرید کمپردل توسط خانواده رویزر

خانواده رویزر (مالکان شرکت کامارو) در سال ۱۹۸۳ نسبت به خرید شرکت کمپردل اقدام نمودند. پس از تجربه کار در حوزه ورزش های آبی، کمپانی موفق کامارو به دنبال منبع جدیدی برای کسب درآمد و نیز گسترش کسب و کار خود بود.
بنابر نوشته روزنامه KURIER در سال ۱۹۸۳ – کمپردل در زمینه تکنولوژی عصاهای اسکی و تلسکوپی رهبری بازار بین المللی را به دست خواهد آورد.

دهه ۹۰) دهه پیشرفت های فنی

با سرعت گرفتن پیشرفت های تکنولوژیکی در این دهه، کمپردل زمان، پول و نیروی انسانی بسیاری را در راستای تحقیقات برای مواد اولیه و تکنولوژی های جدید سرمایه گذاری کرد.
اکنون بازار برای محصولات فوق العاده و پرداخت بهایی منصفانه برای آن آماده بود. عصاهای فوق سبک، ساخته شده از ماده جدید کربن، سیستم های کارآمد جدید (فعال/غیرفعالسازی آنتی شوک)، دسته های انحصاری جدید (از جنس فوم) بازار را تسخیر نمود.
محصولات کمپردل به خوبی در سطح بین المللی پذیرفته و محبوب شدند. کمپردل همواره تلاش می کند تا یک قدم جلوتر باشد. این اصلی ترین هدف کمپردل است.آشنایی با برند کمپردل

۲۰۰۰) ورود کمپردل به دنیای وب

با اینکه ورود به دنیای وب در آن سالها همچون امروز یک ضرورت محسوب نمیشد. کمپردل ورود به دنیای وب و ارائه محصولات خود در آن را دستور کار خود قرار داد. توسعه مواد اولیه سبک تر برای تولید عصا کوهنوردی همواره مسئله اصلی کمپردل محسوب می شود. باتوم های فوق سبک، دسته های نوآورانه و سیستم آنتی شوک منحصر بفرد موجب راحتی هرچه بیشتر محصولات کمپردل شده است.

۲۰۰۲) راه اندازی خط تولید محافظ ها

در هزاره جدید، کمپردل توانست با باتوم های تلسکوپی ساخته شده از تیتانال اچ.اف خود (متراکم ترین آلیاژ آلومینیوم موجود) معیار های جدیدی را به بازار معرفی کند. همراه با دیگر شرکای اتریشی خود، کمپردل تحقیقات برای توسعه مواد اولیه را دنبال می نمود و به لطف این همکاری موفق به تولید بدنه عصا از ماده تیتانال اچ.اف گردید. در همان سال کمپردل تولید محافظ را با همکاری KTM (شرکت پیشتاز در تولید موتور های آفرود) آغاز نمود.

۲۰۰۳) پیاده روی نوردی

پیاده روی نوردیک، بعنوان موج جدید تناسب اندام پس از شکل گیری در اسکاندیناوی در حال رونق گرفتن بود. کمپردل علاوه بر عصای مناسب برای پیاده روی نوردیک، لباس های پیاده روی نوردیک ساخته شده از مواد انرژی بخش را نیز به بازار عرضه نمود.

۲۰۰۴) توسعه یک عصای تلسکوپی برای زنان

کمپردل عصاهای مخصوص زنان را ارائه نمود، چراکه دریافت که بانوان تقاضای منحصربخود را دارند. با عصای تلسکوپی سبک تر، باریک تر و کامپکت تر کمپردل ساخته شده برای بانوان دیگر حمل وزن اضافی و هدر رفتن انرژی آنان به حداقل ممکن رسید. گرلیند کالتنبرنر یکی از موفق ترین زنان کوهنورد دنیا عصای زنانه تلسکوپی کمپردل را تایید و استفاده می کند.

۲۰۰۶) قوی ترین و محکم ترین عصای کربنی

 کمپردل موفق به توسعه قوی ترین عصای ساخته شده از جنس کربن تا آن زمان شد. مقاومت در برابر فشار تا ۲۰۰ کیلوگرم، سفتی فوق العاده، قوی بودن و وزن سبک این عصا آن را منحصربفرد می کرد.
همچنین محبوبیت محافظ های تولید شده توسط کمپردل درمیان ورزشکاران بیشتر و بیشتر می شد. آنها چندین آزمایش مختلف را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
همچنین لباس ساخته شده برای بانوان نامزد دریافت جایزه طراحی برتر ولوو اسپرت گردید.آشنایی با برند کمپردل

۲۰۰۷) دستکش بدون دوخت

در این سال کمپردل یک شاهکار جهانی را معرفی نمود. براساس شیوه تولید کاملا جدید اتصال بدون دوخت (ترکیبی از چسب و جوش) اجزای مختلف دستکش بدون حتی یک دوخت به هم متصل شد. مزیت بزرگ این روش عدم وجود نشانه های فشار در اثر دوخت و کشش درزهاست.

۲۰۰۸) گرلیند کالتنبرونر

ظهر روز اول ماه می سال ۲۰۰۸، گرلیند کالتنبرونر توانست قله ۸۱۶۷ متری دهالاگیری نپال را فتح کند. او نخستین زنی است که توانست ۱۱ قله از ۱۴ قله بالای ۸۰۰۰ متر را بدون استفاده از اکسیژن مصنوعی فتح کند.
کمپردل افتخار می کند که چنین ورزشکار برجسته ای را در تیم خود دارد

راه طولانی را پیموده ایم…

 از عصاهای چوب فندق و بامبو در دهه ۳۰، عصاهای استیل دهه ۵۰، عصاهای آلومینیومی دهه ۷۰ و ۸۰ تا مواد تشکیل دهنده جدیدی همچون تیتانال و کربن سبک و مقاوم امروز. از تاریخ تاسیس شرکت، بیش از ۸۰ سال است که ۱۰۰% تمامی باتوم های کمپردل در راستای تضمین بالاترین کیفیت و دوام، تماما در اتریش تولید می شود.ر۲۰۰۲) راه اندازی خط تولید محافظ ها
در هزاره جدید، کمپردل توانست با باتوم های تلسکوپی ساخته شده از تیتانال اچ.اف خود (متراکم ترین آلیاژ آلومینیوم موجود) معیار های جدیدی را به بازار معرفی کند. همراه با دیگر شرکای اتریشی خود، کمپردل تحقیقات برای توسعه مواد اولیه را دنبال می نمود و به لطف این همکاری موفق به تولید بدنه عصا از ماده تیتانال اچ.اف گردید. در همان سال کمپردل تولید محافظ را با همکاری KTM (شرکت پیشتاز در تولید موتور های آفرود) آغاز نمود.آشنایی با برند کمپردل

مقالات سایت

از محصولات کمپردل سایت دیدن نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *