آموزشی

تکنولوژی استورم وال STORMWALL چه استفاده ای دارد ؟

تکنولوژی استورم وال سالیوا STORMWALL

تکنولوژی استورم وال STORMWALL چه استفاده ای دارد ؟ بسیاری از افراد، کوه ها را به عنوان یک زمین بازی و مکان هایی برای رهایی از محدودیت های خود می دانند. علاقه مندان به کوهنوردی، نیاز به حفاظت همه جانبه از خود در برابر تغییرات آب و هوایی دارند.

Stormwall  تکنولوژی محصول اختصاصی برند SALEWA® سالیوا است که دارای قابلیت استفاده همه جانبه است. محصولاتی که از تکنولوژی استورم وال برخوردارند با یک غشاء ضد باد مقاوم شده اند و از خاصیت ضد آب بودن بهره می برند. طراحی محصولات سالیوا به طوری است که راحتی مضاعفی را برای کاربر فراهم می کنند و همچنین شرایط را برای بخار شدن رطوبت ناشی از تعریق مهیا می سازند و بنابراین باعث گرم و خشک باقی ماندن بدن می شود. از سایر مزایای تکنولوژی استورم وال STORMWALL، می توان به کشش دوطرفه و آزادی حرکت اشاره کرد.

کبود اسپرت فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران و شهر تبریز می باشد، ما همواره آماده ارائه مشاوره لازم جهت خرید محصولات برند salewa هستیم، از آنجایی که کبود اسپرت نمایندگی مستقیم این برند مطرح می باشد، خیال خریداران را از بابت فروش محصولات اورجینال برند سالیوا راحت کرده ایم.

منبع: www.salewa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *