آموزشی

راهنمای خرید کوله پشتی دیوتر

در این مقاله از فروشگاه کبود اسپرت می خواهیم در مورد راهنمای خرید کوله پشتی دیوتر صحبت کنیم، این برند پرفروش و محبوب به دلیل تولید طیف وسیعی از کوله های منطبق با نیاز های مشتریان، خیلی زود توانست جای خود را در دل کوهنوردان ایرانی باز کند. با ما تا پایان همراه باشید

کوله پشتی دیوتر

فرقی نمی کند که برای سفر بعدی خود به سرتاسر جهان به دنبال یک کوله پشتی ۷۰ لیتری هستید یا برای یک سفر شهری و سبک ، به دنبال چه کوله پشتی هستید، دیوتر پاسخگوی تمامی نیازهای شما در فضای باز می باشد. دیوتر یک برند آلمانی نام محبوب در صنعت های مختلف ورزشی بویژه کوهنوردی به حساب می رود که مهم ترین و بنام ترین محصولات این برند شامل کوله پشتی می شود . با این وجود دیوتر در محصولات دیگرش مانند ( کیسه آب ، کیسه خواب ، کیت های کمک های اولیه و … ) پیشگام و زبانزد ورزش دوستان می باشد .

دیوتر پیشگام در صنعت کوله پشتی

دیوتر در حوزه فروش کیسه‌ خواب کوهنوردی، چمدان های ورزشی و مسافرتی، کیسه‌ آب کوهنوردی ( کمل بک )، کاور‌ ضد باران کوله کوهنوردی، کیت‌ کمک‌ های اولیه، وسایل حمل بچه، گتر و سیستم‌های نوشیدنی طیف محصولات را کامل می‌کند. این طیف محصولات مشخص کننده رسالت این برند آلمانیست که در چه زمینه ای در حال فعالیت و توسعه می باشد. برای مشاهده محصولات برند دیوتر deuter به صفحه این برند در فروشگاه کبود اسپرت مراجعه نمایید.

از این گذشته، دیوتر به عنوان کارخانه مکانیکی پارچه و کتان بافی در سال ۱۸۹۸ در آگسبورگ-اوبرهاوزن آغاز شد. اولین پیشرفت با تولید کیف حمل برای دفاتر پست بود. کیسه های زین و کوله پشتی های نظامی به دنبال تولید شدند و کمک کردند که دیوتر نام و نشانی بدست بیاورد. سپس محصولات دیگری همچون چادر تولید شدند . در سال ۱۹۱۹، اولین چادر غول پیکر دیوتر به جشنواره نمادین Oktoberfest مونیخ راه یافت.

 

ایجاد یک برند خوشنام در حوزه کوهنوردی

برند deuterدر اوایل دهه ۱۹۳۰، دیوتر شروع به تولیدات تخصصی در حوزه کوهنوردی کرد. محصولات پیشرفته دیوتر برای تست روی رشته کوه پامیر و نانگاپاربات ، در سخت ترین شرایط نیز جواب پس دادند و مقاومت کردند. اسطوره های کوهنوردی مانند اندرل هک مایر (آیگر سمت شمالی) و هرمان بوهل (اولین صعود انفرادی نانگا پاربات) بزرگترین موفقیت خود را با کوله پشتی ها و چادرهای دیوتر تجربه کردند. در همین زمان، برند دیوتر شروع به همکاری با کوهنوردان درجه یک کرد. تا به امروز، این دقیقاً همان نوع همکاری است که سنگ بنای موفقیت و موقعیت رهبری برند را به تصویر می کشد. همچنین، کوله پشتی افسانه ای دیوتر تاورن در همین زمان اختراع شد.

نقطه عطف دیگری در سال ۱۹۸۴ رخ داد، زمانی که سیستم انحصاری Air Comfort معرفی شد. نوآوری‌های پیشرفته مانند Air Contact (انتقال بار موثر به دلیل وزن نزدیک به بدن) و Shield (سیستم محافظ) موقعیت برتر deuter را در بازار کوله‌پشتی تضمین کرد. کوله پشتی های deuter به طور مداوم در حال توسعه تکنولوژی و کارایی بیشتر هستند و بنابراین می توانند نیازهای کوهنوردان و طبیعت گردان را برآورده سازند.

 

دیوتر کوله پشتی برای هر مناسبتی

بدلیل تولید طیف گسترده ای از کوله پشتی در این برند ، برای هر سفر و مناسبتی که میخواهید ، میتوانید کوله تهیه نمایید. بخش‌هایی از این طیف گسترده عبارتند از: کوله‌های روز، کوله‌های کوهنوردی، کوله‌پشتی‌های مسافرتی، کوله‌پشتی مدرسه، کوله‌پشتی مهدکودک، کوله‌پشتی دره نوردی، کوله‌پشتی صخره نوردی، و کوله پشتی دوچرخه.

سری ترانس آلپاین

کوله پشتی دوچرخه Deuter Trans Alpine برای دوچرخه سواران حرفه ای ترانس آلپ است که به تناسب کامل در تمام موقعیت های سواری و همچنین توزیع عملکردی جیب ها اهمیت می دهند.

سری Guide Lite

Deuter Guide Lite یک بسته ساده، سبک و بادوام است که برای کوهنوردان بلندپرواز که نیاز به انجام کار با ویژگی‌هایی مانند اتصال تبر یخ، تسمه‌های فشاری جانبی و حمل طناب در هر خروجی، قله پس از قله دارند، ایجاد شده است.

سری Aircontact Pro

در این سری کاملاً برای همه چیز جا هست. Deuter Aircontact جادار یک ابزار سنگین است که انتقال وزن فوق العاده و ساختاری هوشمند را ارائه می دهد.

بسته های حمل بار برای سفرهای طولانی و با تجهیزات بسیار مناسب هستند – چه قصد دارید چادر، اجاق گاز یا تجهیزات دوربین خود را به مناطق دورافتاده استرالیا بیاورید یا به مسیرهای دور افتاده در ایسلند. سیستم پشتی قابل تنظیم بدون پله، VariFit-Slide، تناسب کامل را برای هر طول پشتی تضمین می کند.

 

برای مشاهده انواع کوله پشتی کوهنوردی و خرید انواع کوله در برند های با کیفیت و اورجینال به این لینک مراجعه نمایید.

کوله های زنانه دیوتر

دیوتر متخصص تولید کوله پشتی زنانه است. این شرکت کوله های زنانه را متناسب با آناتومی بانوان طراحی و تولید می کند. وجود نمادهای خاص در محصولات زنانه، نشان میدهد که کالای شما زنانه است. این علامت خاص در مدل های قبلی با یک گل بر روی کوله ها و کیسه خواب ها مشخص بود، اما در حال حاضر یک برچسب و یک مچ بند که دارای گواهی bluesign است، جایگزین گل برای کوله ها وکیسه خواب های زنانه خواهد شد. این طرح در نگاه اول نشان دهنده یک مدل زنانه است که با علامت SL (slim line) به معنای برش باریکتر است. این برچسب که مخصوص کالاهای بانوان است، اطلاعاتی در پشت آن درباره ویژگی های محصول ( کیسه خواب و کوله پشتی) که شامل موارد زیر است نوشته شده است :

AIRCONTACT 70+10SLویژگی کوله پشتی های زنانه:

  • پشت کوتاه تر
  • بند شانه باریک تر
  • جیب های کنار پهلو به شکل مخروطی

کیسه خواب:

  • طول کوتاه تر
  • برش باریک تر
  • عایق بیشتر

جالب است بدانید که برای تولید محصولات زنانه از سال ۲۰۰۵، یک تیم ویژه deuter که اعضای آن بانوان هستند،شروع به کار کردند و شعار آنها این است: برای زنان، توسط زنان، یک موفقیت در سراسر جهان.

یکی از بنیانگذاران و در عین حال مشهورترین عضو تیم زنان deuter’s Gerlinde Kaltenbrunner، یکی از مشهورترین کوهنوردان زن در جهان است که هر چهارده قله ۸۰۰۰ متری را صعود کرده است.

مسئولیت اجتماعی و حفاظت از محیط زیست عمیقاً در اخلاق شرکت دیوتر نهفته است. deuter از سال ۲۰۰۸ شریک سیستم bluesign® بوده است. علاوه بر آن، این شرکت از سال ۲۰۱۵ عضو اتحاد برای منسوجات پایدار بوده است.

FWF (بنیاد پوشیدن منصفانه) از تعهد دیوتر به بهبود شرایط کاری و استانداردهای اجتماعی در سراسر زنجیره تامین حمایت می کند و به طور منظم پیشرفت را نظارت می کند.

 

 

هنگام بهینه سازی فرآیندهای تولید، deuter  بر استاندارد bluesign® تکیه می کند که سخت ترین استاندارد زیست محیطی جهان برای محصولات نساجی است. از سال ۲۰۲۰، تمام محصولات دیوتر فاقد PFC هستند. برای اطمینان از خاصیت دافع آب و کثیفی، دیوتر اکنون از یک DWR (دفع آب بادوام) استفاده می کند که برای سلامتی بی ضرر و سازگار با محیط زیست است. این درمان سطحی خاص باعث می شود که آب از بیرون منسوجات چکه کند و محصول خشک بماند.

دیوتر از ژوئن ۲۰۱۵ فقط از پر و پرهای گواهی شده استفاده می کند تا هیچ آسیبی به دامداری و حیوانات زنده نزند. انجام این کار، ما همه مسائل مربوطه را در نظر می گیریم: حفاظت از محیط زیست و آب و هوا، رفاه حیوانات، جامعه و عدالت اجتماعی – و البته شما به عنوان یک مشتری.

فروشگاه کبود اسپرت فروشگاه وسایل کوهنوردی در شعبات تبریز، تهران و مشهد، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تخصصی در زمینه خرید کوله پشتی deuter می باشد.

2 دیدگاه در “راهنمای خرید کوله پشتی دیوتر

  1. حنانه گفت:

    مطلب بسیار مفید و خوبی بود
    ممنون از کبوداسپرت

    1. محمد نوروزی گفت:

      سپاس از دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *